Responsive Advertisement

Τι ακριβώς είναι το Google Penguin update

 


Πριν μερικά χρόνια,  η Google παρουσίασε μια ολοκληρωμένη προσπάθεια να καταπολεμήσει όλες αυτές τις “απαγορευμένες τεχνικές” που έχουν ως στόχο να φθάσουν μια ιστοσελίδα στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.  

Αντίθετα με το Google panda update το οποίο   επικεντρώθηκε στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, το Google penguin update, έχει να κάνει με τα links και συγκεκριμένα με τις τεχνικές που χρησιμοποιούμε για να αποκτήσουμε backlinks από άλλες ιστοσελίδες προς την δική μας. 

Η Google είπε ότι αυτό που ήθελε να πετύχει με το συγκεκριμένο update, ήταν να χτυπήσει back hat τεχνικές όπως:         

  • Keyword stuffing    
  • Spam περιεχόμενο     
  • Μη φυσικά backlinks(πχ links για τα οποία πλήρωσες για να τα αποκτήσεις)  

Τι ξέρουμε σήμερα για το Google penguin update?  

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την πρώτη ανακοίνωση της Google και γνωρίζουμε ότι το penguin update έχει καταφέρει να αλλάξει αρκετά τον τρόπο που γίνεται το Seo. Ας δούμε μερικά σημαντικά θέματα:  

Anchor text: Η τακτική του να χρησιμοποιείς στο σύνολο των backlinks που χτίζεις το ίδιο κείμενο συνδέσμου, σήμερα μπορεί να σε βάλει σε μπελάδες. Προσπάθησε να έχεις ποικιλία στο anchor text. Χρησιμοποίησε εκτός από την βασική σου λέξη/φράση, μερικές σχετικές με αυτήν, το όνομα της ιστοσελίδας σου, γενικές λέξεις όπως “μάθε περισσότερα”, “κλικ εδώ”  

Paid links: Με λίγα λόγια μείνε μακριά από backlinks επί πληρωμή. Η ιστοσελίδα σου διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.  

Blog networks: Είναι ξεκάθαρη η πρόθεση της Google να χτυπήσει τα blog networks. Πολλοί seo’s που χρησιμοποιούσαν αυτή την τακτική, είδαν τις ιστοσελίδες τους να εξαφανίζονται από τα αποτελέσματα αναζήτησης.  

Ανταλλαγές link: Μην χρησιμοποιήσεις την “ανταλλαγή link” ως την κύρια μέθοδο δημιουργίας backlink. Δεν είναι κακό να ανταλλάξεις link με μερικές ιστοσελίδες αλλά φρόντισε να έχουν ποιοτικό περιεχόμενο και φυσικά να είσαι σχετικές με την δική σου  

Footer και sidebar links: Μετά το Google penguin update τα backlinks που προέρχονται από το footer ή το sitebar μιας ιστοσελίδας, έχουν χάσει κατά πολύ την αξία τους. Η Google θέλει να βλέπει links μέσα από περιεχόμενο.  

Backlinks από χαμηλής ποιότητας ιστοσελίδες: Η Google σήμερα είναι πολύ πιο αυστηρή με τα backlinks που προέρχονται από ιστοσελίδες που ή ίδια θεωρεί μη ποιοτικές  Link buiding τεχνικές: Γενικά μετά από το συγκεκριμένο update το link building έχει αλλάξει αρκετά. Τεχνικές που για χρόνια χρησιμοποιούσαν όσοι ασχολούνται με την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, σήμερα είναι πολύ λιγότερο(έως καθόλου) αποδοτικές. 

Μερικά παραδείγματα:      

  • σχόλια σε blogs     
  • Ανταλλαγή links     
  • Γενικοί κατάλογοι άρθρων
  • Forum profile links
  • Footer και sidebar links

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια